seminář ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB

Načítám Akce

« All Akce

  • akce již proběhla.

seminář ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB

15. 6. 2016 / 9:00 - 12:00

PwC_fl_4cp                           logo_komora-modra                                   hk
Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje ve spolupráci se společností PricewaterhouseCoopers Česká republika s.r.o. a Královéhradeckým krajem Vás zvou na seminář

ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB

Místo konání:
Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje, Škroupova 957, Hradec Králové
Změna místa konání!!!
Krajský úřad Královéhradeckého kraje, Regiocentrum Nový pivovar, Pivovarské nám. 1245, Hradec Králové

Program semináře:

  • Proč a kdy se zavádí e-tržby
  • Koho se budou e-tržby týkat. Přesný časový plán pro různá odvětví
  • Zda je potřeba zaevidovat online tržbu za každý nákup
  • Běžný způsob evidence vs. zjednodušený režim
  • Tržby uskutečněné v zahraničí
  • Tržby vyloučené z evidence
  • Potřebné technické vybavení
  • Postup při stornu a opravě
  • Evidence tržeb na místech bez připojení k internetu
  • Sankce za přestupky
  • Ostatní aspekty e-tržeb v praxi (kontrolní nákup, účtenková loterie, změna zákona o dani z příjmů a zákona o DPH a další)

E-tržby (Elektronická evidence tržeb)  E-tržby (EET) jsou moderní systém rychlé komunikace mezi podnikateli a Finanční správou ČR. Každá hotovostní tržba podnikatele bude v okamžiku zaplacení zaevidována prostřednictvím internetu v centrálním datovém uložišti Finanční správy, a jako potvrzení bude zaslán zpět unikátní kód, který podnikatel uvede na účtenku. Evidovat se budou platby v hotovosti včetně prostředků de facto představujících peníze (žetony, kupony), platby kartou či jiným elektronickým prostředkem a platby stravenkami nebo šeky. Platby převodem z účtu na účet nebo formou inkasa evidenci podléhat nebudou. Existovat budou i řešení pro případ dočasného výpadku internetového spojení či pro vybrané obory zjednodušená evidence v off-line režimu. Zavedením elektronické evidence tržeb bude případné podvodné jednání podnikatele pro Finanční správu i zákazníka snadno rozpoznatelné. Systém e-tržeb (EET) umožní efektivněji zacílit kontroly tam, kde se projeví nesrovnalosti, a nezdržovat poctivé podnikatele zbytečnými kontrolami. (zdroj: web Finanční správy ČR)

Účastnický poplatek:
800,- Kč (bez DPH) členové Krajské hospodářské komory KHK
1800,-Kč (bez DPH) ostatní účastníci

Přihláška na akci

Jméno a Příjmení (vyžadováno)

Firma (vyžadováno)

IČ (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Váš telefon

Členství v KHK KHK
člennečlen

Vaše zpráva

Opište obrázek
captcha 


Po odeslání přihlášky obdržíte potvrzení a podklady k platbě na Váš email.

Podrobnosti

Datum:
15. 6. 2016
Čas:
9:00 - 12:00

Pořadatel

Ing. Erika Javůrková
Telefon:
602 344 537
Email:
javurkova@komora-khk.cz

Místo konání

Česká republika + Google Mapa

Mýto CZ

Kontaktní místo: Škroupova 957,  500 02 Hradec Králové 2,  II.p.
Pracovní doba:
Po - Pá od 07:30 do 16:00
přestávka denně od 12:00 do 12:30
Kontakt:
tel.: +420 495 530 569
tel.: +420 495 530 568
email
myto@komora-khk.cz


Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje poskytuje služby v systému Mýta,
tj. v Systému výkonového zpoplatnění pozemních komunikací v České republice, a to zejména:
  • uzavírání dohod s následným placením včetně vydávání OBU jednotek
  • evidence vozidel pro režim placení předem
  • výdej OBU jednotek, jejich personalizace a předplácení mýtného
  • vracení OBU jednotek se současným zabezpečením vrácení záloh a neprojetého mýtného
  • umožnění dodatečného zaplacení mýtného v případě poruchy  systému nebo OBU jednotky
  • zabezpečení výpisu mýtných transakcí
  • příjem hlášení o ztrátě a odcizení OBU jednotek
  • výdej informačních materiálů
  • poskytování poradenství a informací o systému
  • příjem stížností, přání a podnětů uživatelů systému
Podrobné informace a materiály ke stažení o systému Mýta naleznete na www.mytocz.cz.

Certifikáty o původu zboží

Pracovní doba:
Po – Pá od 07:30 do 15:00
přestávka denně od 12:30 do 13:30
Kontaktní osoba:
Lamichová Veronika tel.: +420 495 537 493 lamichova@komora-khk.cz

Certifikát o původu zboží je základním předpokladem pro přiznání jakéhokoli celního zvýhodnění. Tyto doklady jsou určeny podnikatelům v České republice, kteří potřebují prokázat skutečnosti potřebné pro mezinárodní obchod, získat celní zvýhodnění, preference apod. Vystavení tohoto osvědčení vyplývá z dovozních předpisů cílové země nebo z podmínek kontraktu uzavřeného s příjemcem zboží.

Potvrzujeme i doklady obchodní povahy, vystavené na území České republiky (např.obchodní faktury nebo firemní prohlášení).

Bližší informace:
http://www.komora.cz/sluzby/overovani-a-certifikace/certifikaty-o-puvodu-zbozi.aspx

PREZENTACE STŘEDNÍCH ŠKOL A ZAMĚSTNAVATELŮ 2018

Nadcházející akce

St 28

Seminář MARKETING PRO ŠKOLY

28. listopadu / 9:00 - 14:00