Jak vytvořit dobrou značku školy aneb Štěstí přeje připraveným -Cyklus seminářů Marketing a prezentace škol

Načítám Akce

« All Akce

Jak vytvořit dobrou značku školy aneb Štěstí přeje připraveným -Cyklus seminářů Marketing a prezentace škol

20. dubna / 9:00 - 15:00

Cyklus seminářů na téma MARKETING A PREZENTACE ŠKOL 
určeno pro řídící pedagogické pracovníky SŠ

Cyklus se skládá z pěti dílčích akcí, probíhajících v pěti dnech. Z organizačních důvodů není možné přihlášení na jednotlivé akce. Lze se přihlásit pouze na celý cyklus.
Seminář č. 2 – Jak vytvořit dobrou značku školy aneb Štěstí přeje připraveným
Termín: 20. 4. 2020 od 9.00 do 15.00h.
Místo konání: Krajská hospodářská komora KHK, Škroupova 957, 500 02 Hradec Králové

Školení se zaměřuje na strategické řízení školního náboru, značky (brandu) školy i školní pověsti. Naučíme vás, jak na výchovné poradce, ukážeme si, co je segmentace a jak pomocí segmentace oslovit uchazeče, žáky i rodiče. Hlavní část semináře se věnuje brandu školy a grafickým materiálům, pomocí které můžete nejen budovat pověst školy, vymezit se vůči konkurenci, ale také oslovit uchazeče s konkrétními zájmy a předpoklady. Projdeme si Vaše grafické materiály, vizuální prezentaci na výstavách a veletrzích i tiskoviny. Nakonec se podíváme na to, jak vaši školu dostat do médií – od medialistu po psaní tiskových zpráv.

Seminář č. 4 – Moderní marketingové nástroje – Facebook a Instagram
Termín: 12. 5. 2020 od 9.00 do 15.00h.
Místo konání: Krajská hospodářská komora KHK, Škroupova 957, 500 02 Hradec Králové

Buďte tam, kde jsou vaši uchazeči a žáci celý den! Sociální sítě jsou mocný nástroj, který může pomoci školám s minimálními náklady oslovit tisíce potenciálních studentů, komunikovat se současnými studenty nebo pomáhat k vybudování značky. Kurz Facebook a Instagram pro školy má za cíl ukázat ředitelům, učitelům i specialistům na nábor, jak efektivně využívat Facebook a Instagram v marketingovém mixu školy. Na praktických příkladech si ukážeme, jak správně využít této jedinečné možnosti propagace školy na internetu, tak aby vás potenciální uchazeči přišli navštívit i osobně – na burzy či dny otevřených dveří, přijímačky, a nakonec Vám donesli zápisový lístek a usedli do lavic.

Seminář č. 5 – Den otevřených dveří – Den otevřených srdcí
Termín: 16. 6. 2020 od 9.00 do 15.00h.
Místo konání: Krajská hospodářská komora KHK, Škroupova 957, 500 02 Hradec Králové

Den otevřených dveří je nejdůležitější událost školního náboru – s množstvím uchazečů, kteří k vám přijdou, se uvidíte v září. Jak ale zajistit, aby jich bylo co nejvíce? A hlavně – jak je  na váš DOD dostat co nejvíce. Dát pozvánku týden před DOD na web bez jakýchkoliv informací už nestačí – musíte využít sílu sociálních sítí, správné propagace na internetu a v neposlední řadě výstav a veletrhů. Na školení Vás naučíme, jak připravit den otevřených dveří, jak ho vylepšit i jak na  něj navázat, aby uchazeči získali zážitek, na který nezapomenou minimálně do září dalšího roku.

Cyklus seminářů je realizován v rámci projektu Implementace krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání v Královéhradeckém kraji I.

Počet míst je omezen.
Semináře se mohou zúčastnit pouze řídící pracovníci škol (ředitel, zástupce ředitele, vedoucí učitel apod.)
Těšíme se na setkání s Vámi.

Podrobnosti

Datum:
20. dubna
Čas:
9:00 - 15:00

Pořadatel

Ing. Erika Javůrková
Telefon:
602 344 537
Email:
javurkova@komora-khk.cz

Místo konání

Hradec Králové
Hradec Králové, Česká republika + Google Mapa
Telefon:
602 344 537

Mýto CZ

Kontaktní místo: Škroupova 957,  500 02 Hradec Králové 2,  II.p.
Pracovní doba:
Po - Pá od 07:30 do 16:00
přestávka denně od 12:00 do 12:30
Kontakt:
tel.: +420 495 530 569
tel.: +420 495 530 568
email
myto@komora-khk.cz


Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje poskytuje služby v systému Mýta,
tj. v Systému výkonového zpoplatnění pozemních komunikací v České republice, a to zejména:
  • uzavírání dohod s následným placením včetně vydávání OBU jednotek
  • evidence vozidel pro režim placení předem
  • výdej OBU jednotek, jejich personalizace a předplácení mýtného
  • vracení OBU jednotek se současným zabezpečením vrácení záloh a neprojetého mýtného
  • umožnění dodatečného zaplacení mýtného v případě poruchy  systému nebo OBU jednotky
  • zabezpečení výpisu mýtných transakcí
  • příjem hlášení o ztrátě a odcizení OBU jednotek
  • výdej informačních materiálů
  • poskytování poradenství a informací o systému
  • příjem stížností, přání a podnětů uživatelů systému
Podrobné informace a materiály ke stažení o systému Mýta naleznete na www.mytocz.cz.

Certifikáty o původu zboží

Pracovní doba:
Po – Pá od 07:30 do 15:00
přestávka denně od 12:30 do 13:30
Kontaktní osoba:
Lamichová Veronika tel.: +420 495 537 493 lamichova@komora-khk.cz

Certifikát o původu zboží je základním předpokladem pro přiznání jakéhokoli celního zvýhodnění. Tyto doklady jsou určeny podnikatelům v České republice, kteří potřebují prokázat skutečnosti potřebné pro mezinárodní obchod, získat celní zvýhodnění, preference apod. Vystavení tohoto osvědčení vyplývá z dovozních předpisů cílové země nebo z podmínek kontraktu uzavřeného s příjemcem zboží.

Potvrzujeme i doklady obchodní povahy, vystavené na území České republiky (např.obchodní faktury nebo firemní prohlášení).

Bližší informace:
http://www.komora.cz/sluzby/overovani-a-certifikace/certifikaty-o-puvodu-zbozi.aspx

PREZENTACE STŘEDNÍCH ŠKOL A ZAMĚSTNAVATELŮ 2018

Nadcházející akce