Cyklus seminářů Marketing a prezentace škol

Načítám Akce

« All Akce

  • akce již proběhla.

Cyklus seminářů Marketing a prezentace škol

26. února / 9:00 - 15:00

Cyklus seminářů na téma MARKETING A PREZENTACE ŠKOL 
určeno pro řídící pedagogické pracovníky SŠ

Cyklus se skládá z pěti dílčích akcí, probíhajících v pěti dnech. Z organizačních důvodů není možné přihlášení na jednotlivé akce. Lze se přihlásit pouze na celý cyklus.

Seminář č. 1 – Marketingové nástroje a prezentační techniky
Termín: 26. 2. 2020 od 9.00 do 15.00h.
Místo konání: Krajská hospodářská komora KHK,  Škroupova 957, 500 02 Hradec Králové

Seminář zaměřený na  marketingové techniky a jejich uplatnění ve školství, vytvoření vlastního plánu kampaně pro náborové období, vhled do rozhodovacího procesu uchazečů a jejich rodičů. Účastníci si odnesou vypracovaný přehled silných stránek své školy a pochopí „životní cyklus“ uchazeče a rodičů a schopnost volby adekvátních marketingových nástrojů  v závislosti na fázi cyklu – od výstav a veletrhů, přes dny otevřených dveří až po podání přihlášky. Práce  a komunikace se zájemci  po výstavách,  dnech otevřených dveří, podání přihlášky i přijímacích zkouškách.

Seminář č. 2 – Jak vytvořit dobrou značku školy aneb Štěstí přeje připraveným
Termín: 30. 3. 2020 od 9.00 do 15.00h.
Místo konání: Krajská hospodářská komora KHK, Škroupova 957, 500 02 Hradec Králové

Školení se zaměřuje na strategické řízení školního náboru, značky (brandu) školy i školní pověsti. Naučíme vás, jak na výchovné poradce, ukážeme si, co je segmentace a jak pomocí segmentace oslovit uchazeče, žáky i rodiče. Hlavní část semináře se věnuje brandu školy a grafickým materiálům, pomocí které můžete nejen budovat pověst školy, vymezit se vůči konkurenci, ale také oslovit uchazeče s konkrétními zájmy a předpoklady. Projdeme si Vaše grafické materiály, vizuální prezentaci na výstavách a veletrzích i tiskoviny. Nakonec se podíváme na to, jak vaši školu dostat do médií – od medialistu po psaní tiskových zpráv.

Seminář č. 3 – Internetový marketing pro školy
Termín: 20. 4. 2020 od 9.00 do 15.00h.
Místo konání: Krajská hospodářská komora KHK, Škroupova 957, 500 02 Hradec Králové

92 % rodičů a 93 % žáků hledá informace o školách pro své potomky na internetu. Z našich výzkumů víme, že minimum škol se věnuje e-mailovému marketingu a prakticky žádná škola nepoužívá reklamu ve vyhledávačích. Dozvíte se, jak mít upravený web tak, aby návštěvníci mohli snadno naleznout informace o přijímacím řízení, na kterých akcích (burzách, veletrzích) lze školu zastihnout nebo kdy máte dny otevřených dveří. Ukážeme vám, jaké nástroje internetového marketingu jsou pro školy ideální, tak aby doplňovaly Vaši offline strategii.

Seminář č. 4 – Moderní marketingové nástroje – Facebook a Instagram
Termín: 12. 5. 2020 od 9.00 do 15.00h.
Místo konání: Krajská hospodářská komora KHK, Škroupova 957, 500 02 Hradec Králové

Buďte tam, kde jsou vaši uchazeči a žáci celý den! Sociální sítě jsou mocný nástroj, který může pomoci školám s minimálními náklady oslovit tisíce potenciálních studentů, komunikovat se současnými studenty nebo pomáhat k vybudování značky. Kurz Facebook a Instagram pro školy má za cíl ukázat ředitelům, učitelům i specialistům na nábor, jak efektivně využívat Facebook a Instagram v marketingovém mixu školy. Na praktických příkladech si ukážeme, jak správně využít této jedinečné možnosti propagace školy na internetu, tak aby vás potenciální uchazeči přišli navštívit i osobně – na burzy či dny otevřených dveří, přijímačky, a nakonec Vám donesli zápisový lístek a usedli do lavic.

Seminář č. 5 – Den otevřených dveří – Den otevřených srdcí
Termín: 16. 6. 2020 od 9.00 do 15.00h.
Místo konání: Krajská hospodářská komora KHK, Škroupova 957, 500 02 Hradec Králové

Den otevřených dveří je nejdůležitější událost školního náboru – s množstvím uchazečů, kteří k vám přijdou, se uvidíte v září. Jak ale zajistit, aby jich bylo co nejvíce? A hlavně – jak je  na váš DOD dostat co nejvíce. Dát pozvánku týden před DOD na web bez jakýchkoliv informací už nestačí – musíte využít sílu sociálních sítí, správné propagace na internetu a v neposlední řadě výstav a veletrhů. Na školení Vás naučíme, jak připravit den otevřených dveří, jak ho vylepšit i jak na  něj navázat, aby uchazeči získali zážitek, na který nezapomenou minimálně do září dalšího roku.

Cyklus seminářů je realizován v rámci projektu Implementace krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání v Královéhradeckém kraji I.

Počet míst je omezen.
Semináře se mohou zúčastnit pouze řídící pracovníci škol (ředitel, zástupce ředitele, vedoucí učitel apod.)
Těšíme se na setkání s Vámi.
Cyklus seminářů je obsazen. V případě zájmu se můžete přihlásit jako náhradník.

Přihláška na akci

Jméno (vyžadováno)

Příjmení (vyžadováno)

Škola (vyžadováno)

Pozice (vyžadováno)

IČ (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Váš telefon

Vaše zpráva

Opište obrázek
captcha 

Podrobnosti

Datum:
26. února
Čas:
9:00 - 15:00

Mýto CZ

Kontaktní místo: Škroupova 957,  500 02 Hradec Králové 2,  II.p.
Pracovní doba:
Po - Pá od 07:30 do 16:00
přestávka denně od 12:00 do 12:30
Kontakt:
tel.: +420 495 530 569
tel.: +420 495 530 568
email
myto@komora-khk.cz


Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje poskytuje služby v systému Mýta,
tj. v Systému výkonového zpoplatnění pozemních komunikací v České republice, a to zejména:
  • uzavírání dohod s následným placením včetně vydávání OBU jednotek
  • evidence vozidel pro režim placení předem
  • výdej OBU jednotek, jejich personalizace a předplácení mýtného
  • vracení OBU jednotek se současným zabezpečením vrácení záloh a neprojetého mýtného
  • umožnění dodatečného zaplacení mýtného v případě poruchy  systému nebo OBU jednotky
  • zabezpečení výpisu mýtných transakcí
  • příjem hlášení o ztrátě a odcizení OBU jednotek
  • výdej informačních materiálů
  • poskytování poradenství a informací o systému
  • příjem stížností, přání a podnětů uživatelů systému
Podrobné informace a materiály ke stažení o systému Mýta naleznete na www.mytocz.cz.

Certifikáty o původu zboží

Pracovní doba:
Po – Pá od 07:30 do 15:00
přestávka denně od 12:30 do 13:30
Kontaktní osoba:
Lamichová Veronika tel.: +420 495 537 493 lamichova@komora-khk.cz

Certifikát o původu zboží je základním předpokladem pro přiznání jakéhokoli celního zvýhodnění. Tyto doklady jsou určeny podnikatelům v České republice, kteří potřebují prokázat skutečnosti potřebné pro mezinárodní obchod, získat celní zvýhodnění, preference apod. Vystavení tohoto osvědčení vyplývá z dovozních předpisů cílové země nebo z podmínek kontraktu uzavřeného s příjemcem zboží.

Potvrzujeme i doklady obchodní povahy, vystavené na území České republiky (např.obchodní faktury nebo firemní prohlášení).

Bližší informace:
http://www.komora.cz/sluzby/overovani-a-certifikace/certifikaty-o-puvodu-zbozi.aspx

PREZENTACE STŘEDNÍCH ŠKOL A ZAMĚSTNAVATELŮ 2018

Nadcházející akce