Seminář Elektronická evidence tržeb

Načítám Akce

« All Akce

  • akce již proběhla.

Seminář Elektronická evidence tržeb

10. 11. 2016 / 9:00 - 13:00

Zdarma

Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje, jednatelství Trutnov a Finanční úřad pro Královéhradecký kraj Vás zvou na seminář na téma Elektronická evidence tržeb.

Termín: 10.11. 2016 od 9:00 hod. (prezence 8:30 hod) do 13:00 hod.

Místo konání: Kontaktní pracoviště Úřadu práce v Trutnově, Horská 5, 541 01 Trutnov, první mezipatro budovy,

velká konferenční místnost.

Program: E-tržby – postupná aplikace zákona do praxe

Přednášející: Mgr. Romana Barešová, ředitelka sekce řízení, Finanční úřad pro Královéhradecký kraj

Ing. Klára Hvězdová, odborný rada, Finanční úřad pro Královéhradecký kraj

Účastnický poplatek: 121,- Kč člen KHK / 363,- Kč nečlen KHK.

Přihlášky ukončeny z důvodu naplnění kapacity.

Po odeslání přihlášky obdržíte na Váš email automatické potvrzení přihlášení s údaji k platbě účastnického poplatku.

Podrobnosti

Datum:
10. 11. 2016
Čas:
9:00 - 13:00
Cena:
Zdarma
Rubrika Akce:

Pořadatel

jednatelství Trutnov KHK KHK
Telefon:
736752508
Email:
vasakova@komora-khk.cz
Webová stránka:
www.komora-khk.cz

Místo konání

Budova ÚP Trutnov, první mezipatro, konferenční místnost
Horská 5
Trutnov, Královéhradecký 54101 Česká republika
+ Google Mapa
Telefon:
736752508

Mýto CZ

Kontaktní místo: Škroupova 957,  500 02 Hradec Králové 2,  II.p.
Pracovní doba:
Po - Pá od 07:30 do 16:00
přestávka denně od 12:00 do 12:30
Kontakt:
tel.: +420 495 530 569
tel.: +420 495 530 568
email
myto@komora-khk.cz


Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje poskytuje služby v systému Mýta,
tj. v Systému výkonového zpoplatnění pozemních komunikací v České republice, a to zejména:
  • uzavírání dohod s následným placením včetně vydávání OBU jednotek
  • evidence vozidel pro režim placení předem
  • výdej OBU jednotek, jejich personalizace a předplácení mýtného
  • vracení OBU jednotek se současným zabezpečením vrácení záloh a neprojetého mýtného
  • umožnění dodatečného zaplacení mýtného v případě poruchy  systému nebo OBU jednotky
  • zabezpečení výpisu mýtných transakcí
  • příjem hlášení o ztrátě a odcizení OBU jednotek
  • výdej informačních materiálů
  • poskytování poradenství a informací o systému
  • příjem stížností, přání a podnětů uživatelů systému
Podrobné informace a materiály ke stažení o systému Mýta naleznete na www.mytocz.cz.

Certifikáty o původu zboží

Pracovní doba:
Po – Pá od 07:30 do 15:00
přestávka denně od 12:30 do 13:30
Kontaktní osoba:
Lamichová Veronika tel.: +420 495 537 493 lamichova@komora-khk.cz

Certifikát o původu zboží je základním předpokladem pro přiznání jakéhokoli celního zvýhodnění. Tyto doklady jsou určeny podnikatelům v České republice, kteří potřebují prokázat skutečnosti potřebné pro mezinárodní obchod, získat celní zvýhodnění, preference apod. Vystavení tohoto osvědčení vyplývá z dovozních předpisů cílové země nebo z podmínek kontraktu uzavřeného s příjemcem zboží.

Potvrzujeme i doklady obchodní povahy, vystavené na území České republiky (např.obchodní faktury nebo firemní prohlášení).

Bližší informace:
http://www.komora.cz/sluzby/overovani-a-certifikace/certifikaty-o-puvodu-zbozi.aspx

PREZENTACE STŘEDNÍCH ŠKOL A ZAMĚSTNAVATELŮ 2018

Nadcházející akce

18

Prezentace středních škol a zaměstnavatelů 2019

18. října / 9:00 - 19. října / 12:00