Jak úspěšně zvládat dopady covidových opatření a zachovat dobré jméno firmy – webinář

Načítám Akce

« All Akce

Jak úspěšně zvládat dopady covidových opatření a zachovat dobré jméno firmy – webinář

22. dubna / 9:00 - 12:00

Zdarma

Krajská hospodářská komora KHK ve spolupráci s Mgr. Marií Váňovou a Mgr. Klárou Lichou,

vás srdečně zvou na interaktivní webinář na kterém se dozvíte: Dopad covidových opatření, reakce lidí na současnou situaci, očekávané výzvy pro majitele a manažery firem. Získáte nadhled nad reakcemi lidí a návod, jak se zaměstnanci jednat pro udržení motivace. Odnesete si praktické tipy na zvládnutí situace.

Webinář se uskuteční dne 22.4. 2021 od 9:00 – 12:00 hod. formou on -line a není zpoplatněn.

Odkaz pro přihlášení registrovaným bude zaslán den před seminářem.

Program semináře je upřesněn v pozvánce.

Registrujte se prosím do 20.4. 2021

Přihláška na akci

Příjmení a jméno(vyžadováno)

Firma (vyžadováno)

IČ (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Váš telefon

Členství
člennečlen

Vaše zpráva

Opište obrázek
captcha 

 

Podrobnosti

Datum:
22. dubna
Čas:
9:00 - 12:00
Cena:
Zdarma
Rubrika Akce:

Pořadatel

jednatelství Trutnov KHK KHK
Telefon:
736 752 508
Webová stránka:
www.komora-khk.cz

Mýto CZ

Kontaktní místo: Škroupova 957,  500 02 Hradec Králové 2,  II.p.
Pracovní doba:
Po - Pá od 07:30 do 16:00
přestávka denně od 12:00 do 12:30
Kontakt:
tel.: +420 495 530 569
tel.: +420 495 530 568
email
myto@komora-khk.cz


Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje poskytuje služby v systému Mýta,
tj. v Systému výkonového zpoplatnění pozemních komunikací v České republice, a to zejména:
  • uzavírání dohod s následným placením včetně vydávání OBU jednotek
  • evidence vozidel pro režim placení předem
  • výdej OBU jednotek, jejich personalizace a předplácení mýtného
  • vracení OBU jednotek se současným zabezpečením vrácení záloh a neprojetého mýtného
  • umožnění dodatečného zaplacení mýtného v případě poruchy  systému nebo OBU jednotky
  • zabezpečení výpisu mýtných transakcí
  • příjem hlášení o ztrátě a odcizení OBU jednotek
  • výdej informačních materiálů
  • poskytování poradenství a informací o systému
  • příjem stížností, přání a podnětů uživatelů systému
Podrobné informace a materiály ke stažení o systému Mýta naleznete na www.mytocz.cz.

Certifikáty o původu zboží

Pracovní doba:
Po – Pá od 07:30 do 15:00
přestávka denně od 12:30 do 13:30
Kontaktní osoba:
Lamichová Veronika tel.: +420 495 537 493 lamichova@komora-khk.cz

Certifikát o původu zboží je základním předpokladem pro přiznání jakéhokoli celního zvýhodnění. Tyto doklady jsou určeny podnikatelům v České republice, kteří potřebují prokázat skutečnosti potřebné pro mezinárodní obchod, získat celní zvýhodnění, preference apod. Vystavení tohoto osvědčení vyplývá z dovozních předpisů cílové země nebo z podmínek kontraktu uzavřeného s příjemcem zboží.

Potvrzujeme i doklady obchodní povahy, vystavené na území České republiky (např.obchodní faktury nebo firemní prohlášení).

Bližší informace:
http://www.komora.cz/sluzby/overovani-a-certifikace/certifikaty-o-puvodu-zbozi.aspx

PREZENTACE STŘEDNÍCH ŠKOL A ZAMĚSTNAVATELŮ 2018

Nadcházející akce

Út 20

Online poradna – PERSONALISTIKA

20. dubna / 10:00 - 14:00
Út 27