Webinář PRACOVNÍ PRÁVO a INSOLVENČNÍ PROBLEMATIKA

Načítám Akce

« All Akce

  • akce již proběhla.

Webinář PRACOVNÍ PRÁVO a INSOLVENČNÍ PROBLEMATIKA

30. března / 9:00 - 12:00

Krajská hospodářská komora Královéhradeckého ve spolupráci s Podroužek, Moník, Petera a partneři, advokátní kanceláří s.r.o. si Vás dovolují pozvat na odborný WEBINÁŘ na aktuální témata.

Datum konání:  30.03.2021   9:00 – 12:00 hod.

Místo konání: online platforma PEXIP

Lektoři:  Mgr. Martin Jeřábek, JUDr. Mgr. Jaromír Petera, JUDr. Kamil Podroužek, JUDr. Martin Kulíř

1) Ukončování pracovního poměru – nejčastější důvody a aktuální judikatura

2) Výběr z aktuální pracovněprávní judikatury – zejména ukončování pracovního poměru, konkurenční doložky, započtení pohledávek zaměstnavatele vůči zaměstnanci, výše náhrady za ztížení společenského uplatnění v pracovněprávních vztazích

3) „Úpadek v době COVIDu“

  1. Právní možnosti, povinnosti a rizika podnikatele ve finančních potížích – mimořádné moratorium, povinnost podat insolvenční návrh a ručení členů statutárního orgánu
  2. Možnosti věřitele v rámci vymáhání pohledávek v insolvenci – podání návrhu, výkon hlasovacího práva, možnost předvolit insolvenčního správce
  3. Oddlužení fyzických osob podnikatelů – oddlužení i při dluzích z podnikání, výpočet měsíční splátky pro věřitele, omezení při podnikání v oddlužení

Účast na akci je zdarma. Přihlašujte se, prosím, níže v elektronickém formuláři. Den před konáním webináře Vám zašleme odkaz a heslo k přihlášení.

Těšíme se na setkání s Vámi.

Za tým KHK KHK Bc. Petra Matějíčková, tel. 725169711, matejickova@komora-khk.cz

Přihláška na akci

Jméno a Příjmení (vyžadováno)

Firma (vyžadováno)

Pozice (vyžadováno)

IČ (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Váš telefon

Členství
člennečlen

Vaše zpráva

Opište obrázek
captcha 

Podrobnosti

Datum:
30. března
Čas:
9:00 - 12:00

Mýto CZ

Kontaktní místo: Škroupova 957,  500 02 Hradec Králové 2,  II.p.
Pracovní doba:
Po - Pá od 07:30 do 16:00
přestávka denně od 12:00 do 12:30
Kontakt:
tel.: +420 495 530 569
tel.: +420 495 530 568
email
myto@komora-khk.cz


Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje poskytuje služby v systému Mýta,
tj. v Systému výkonového zpoplatnění pozemních komunikací v České republice, a to zejména:
  • uzavírání dohod s následným placením včetně vydávání OBU jednotek
  • evidence vozidel pro režim placení předem
  • výdej OBU jednotek, jejich personalizace a předplácení mýtného
  • vracení OBU jednotek se současným zabezpečením vrácení záloh a neprojetého mýtného
  • umožnění dodatečného zaplacení mýtného v případě poruchy  systému nebo OBU jednotky
  • zabezpečení výpisu mýtných transakcí
  • příjem hlášení o ztrátě a odcizení OBU jednotek
  • výdej informačních materiálů
  • poskytování poradenství a informací o systému
  • příjem stížností, přání a podnětů uživatelů systému
Podrobné informace a materiály ke stažení o systému Mýta naleznete na www.mytocz.cz.

Certifikáty o původu zboží

Pracovní doba:
Po – Pá od 07:30 do 15:00
přestávka denně od 12:30 do 13:30
Kontaktní osoba:
Lamichová Veronika tel.: +420 495 537 493 lamichova@komora-khk.cz

Certifikát o původu zboží je základním předpokladem pro přiznání jakéhokoli celního zvýhodnění. Tyto doklady jsou určeny podnikatelům v České republice, kteří potřebují prokázat skutečnosti potřebné pro mezinárodní obchod, získat celní zvýhodnění, preference apod. Vystavení tohoto osvědčení vyplývá z dovozních předpisů cílové země nebo z podmínek kontraktu uzavřeného s příjemcem zboží.

Potvrzujeme i doklady obchodní povahy, vystavené na území České republiky (např.obchodní faktury nebo firemní prohlášení).

Bližší informace:
http://www.komora.cz/sluzby/overovani-a-certifikace/certifikaty-o-puvodu-zbozi.aspx

PREZENTACE STŘEDNÍCH ŠKOL A ZAMĚSTNAVATELŮ 2018

Nadcházející akce

Út 20

Online poradna – PERSONALISTIKA

20. dubna / 10:00 - 14:00
Út 27