Seminář Bezpečnost pro školy

Načítám Akce

« All Akce

Seminář Bezpečnost pro školy

29. ledna

Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje – partner projektu IKAP Vás srdečně zve na

seminář BEZPEČNOST PRO ŠKOLY

Termín:              29. 1. 2020 od 9.00 (registrace účastníků od 8.30)
Místo konání: Krajská hospodářská komora KHK, Škroupova 957, Hradec Králové – zasedací místnost ve 3. patře
Program semináře: Bezpečnostní koncept, bezpečnostní hrozby, právní úprava, možnosti řešení, Metodické doporučení MŠMT k bezpečnosti dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních

Seminář je primárně určen pro střední a vyšší management středních škol.

Lektor: Mgr. Vít Kraus MPA, Special Project Manager ve společnosti DIGNITARY SERVICE s.r.o.

Pan Vít Kraus působí ve společnosti DIGNITARY SERVICE s.r.o. od roku2018 jako Special Project Manager. Dále vykonává pozici National Security Officer pro FAČR od roku 2017. Dále zastával pozice Country Security Manager ve společnosti TNT, Head of Security & Quality CZ, SK ve společnosti DHL.Vít má více jak 20-ti letou praxi z oblasti, ochrany měkkých cílů, osobní bezpečnosti a ochrany veřejných budov.

Těšíme se na setkání s Vámi.
Tým Krajské hospodářské komory KHK

Registrujte se prosím do 24. 1. 2020

Přihláška na akci

Jméno (vyžadováno)

Příjmení (vyžadováno)

Škola (vyžadováno)

Pozice (vyžadováno)

IČ (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Váš telefon

Vaše zpráva

Opište obrázek
captcha 

Podrobnosti

Datum:
29. ledna

Pořadatel

Ing. Erika Javůrková
Telefon:
602 344 537
Email:
javurkova@komora-khk.cz

Mýto CZ

Kontaktní místo: Škroupova 957,  500 02 Hradec Králové 2,  II.p.
Pracovní doba:
Po - Pá od 07:30 do 16:00
přestávka denně od 12:00 do 12:30
Kontakt:
tel.: +420 495 530 569
tel.: +420 495 530 568
email
myto@komora-khk.cz


Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje poskytuje služby v systému Mýta,
tj. v Systému výkonového zpoplatnění pozemních komunikací v České republice, a to zejména:
  • uzavírání dohod s následným placením včetně vydávání OBU jednotek
  • evidence vozidel pro režim placení předem
  • výdej OBU jednotek, jejich personalizace a předplácení mýtného
  • vracení OBU jednotek se současným zabezpečením vrácení záloh a neprojetého mýtného
  • umožnění dodatečného zaplacení mýtného v případě poruchy  systému nebo OBU jednotky
  • zabezpečení výpisu mýtných transakcí
  • příjem hlášení o ztrátě a odcizení OBU jednotek
  • výdej informačních materiálů
  • poskytování poradenství a informací o systému
  • příjem stížností, přání a podnětů uživatelů systému
Podrobné informace a materiály ke stažení o systému Mýta naleznete na www.mytocz.cz.

Certifikáty o původu zboží

Pracovní doba:
Po – Pá od 07:30 do 15:00
přestávka denně od 12:30 do 13:30
Kontaktní osoba:
Lamichová Veronika tel.: +420 495 537 493 lamichova@komora-khk.cz

Certifikát o původu zboží je základním předpokladem pro přiznání jakéhokoli celního zvýhodnění. Tyto doklady jsou určeny podnikatelům v České republice, kteří potřebují prokázat skutečnosti potřebné pro mezinárodní obchod, získat celní zvýhodnění, preference apod. Vystavení tohoto osvědčení vyplývá z dovozních předpisů cílové země nebo z podmínek kontraktu uzavřeného s příjemcem zboží.

Potvrzujeme i doklady obchodní povahy, vystavené na území České republiky (např.obchodní faktury nebo firemní prohlášení).

Bližší informace:
http://www.komora.cz/sluzby/overovani-a-certifikace/certifikaty-o-puvodu-zbozi.aspx

PREZENTACE STŘEDNÍCH ŠKOL A ZAMĚSTNAVATELŮ 2018

Nadcházející akce