Webinář KRIZOVÉ ŘÍZENÍ V PRAXI nejen v době koronavirové

Načítám Akce

« All Akce

  • akce již proběhla.

Webinář KRIZOVÉ ŘÍZENÍ V PRAXI nejen v době koronavirové

2. 12. 2020 / 10:00 - 11:30

Krajské hospodářské komory Královéhradeckého kraje, Pardubického kraje a Kraje Vysočina ve spolupráci s Českou asociací interim managementu  Vás srdečně zvou na webinář na téma:

KRIZOVÉ ŘÍZENÍ V PRAXI – doporučení a zkušenosti krizových manažerů z praxe aktuální nejen v době koronavirové

Termín konání: 2. 12. 2020 od 10:00 do 11:30

Program:
Krize a její příčiny
Důsledky krize (problémy cash-flow, obchodu/odbytu, dodávek/logistiky, personální problémy, ostatní interní problémy)

  • Obchod
  • Služby, péče o zákazníky
  • Interní procesy, plánování, výroba
  • Nákup, logistika
  • Finance a ekonomika, pohledávky, závazky
  • Personalistika, komunikace
  • Jak předejít insolvenci, problém insolvence
  • Rizika statutárních zástupců dle novely ZOK

Představení prezentujících členů České asociace interim managementu:

Ján Dolejš, předseda a spoluzakladatel CAIM, specializuje se na řešení osobnostních a změnových stavů při řízení společností, Má zkušenosti v technických oborech (elektrotechnika, IT) v personalistice, v obchodu a marketingu, řídil mj. i úspěšné zahraniční projekty.

Iva Hovadová, členka výboru CAIM, certifikovaný interim manažer, orientuje se zejména na krizový, restrukturalizační a změnový management, zkušená manažerka, která se mj. jiné úspěšné projekty  podílela jako člen vrcholového vedení na záchraně a restrukturalizaci společnosti TATRA TRUCKS.

Tomáš Krýsl, člen výboru CAIM, specializuje se na optimalizaci provozních oblastí a změnový management, má dlouholeté zkušenosti v oblasti managementu

Ladislav Novák, člen CAIM, certifikovaný interim manažer, krizový manažer vyvádějící firmy z mimořádných situací, provádějící výcvik TOP managementů, jako vrcholový manažer má bohaté zkušenosti s řízením projektů v českých i zahraničních firmách

Jaroslav Skoták, člen CAIM, člen AMSP, nezávislý konzultant a interim manažer se specializací na vazby nákupu a logistiky, kde nasbíral bohaté zkušenosti za více než 22 let praxe

Účast zdarma.

Registrujte se prosím na odkaze:
PŘIHLÁŠKA

Po odeslání přihlášky Vám zašleme přihlašovací údaje k webináři.
Těšíme se na Vás.

Podrobnosti

Datum:
2. 12. 2020
Čas:
10:00 - 11:30

Mýto CZ

Kontaktní místo: Škroupova 957,  500 02 Hradec Králové 2,  II.p.
Pracovní doba:
Po - Pá od 07:30 do 16:00
přestávka denně od 12:00 do 12:30
Kontakt:
tel.: +420 495 530 569
tel.: +420 495 530 568
email
myto@komora-khk.cz


Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje poskytuje služby v systému Mýta,
tj. v Systému výkonového zpoplatnění pozemních komunikací v České republice, a to zejména:
  • uzavírání dohod s následným placením včetně vydávání OBU jednotek
  • evidence vozidel pro režim placení předem
  • výdej OBU jednotek, jejich personalizace a předplácení mýtného
  • vracení OBU jednotek se současným zabezpečením vrácení záloh a neprojetého mýtného
  • umožnění dodatečného zaplacení mýtného v případě poruchy  systému nebo OBU jednotky
  • zabezpečení výpisu mýtných transakcí
  • příjem hlášení o ztrátě a odcizení OBU jednotek
  • výdej informačních materiálů
  • poskytování poradenství a informací o systému
  • příjem stížností, přání a podnětů uživatelů systému
Podrobné informace a materiály ke stažení o systému Mýta naleznete na www.mytocz.cz.

Certifikáty o původu zboží

Pracovní doba:
Po – Pá od 07:30 do 15:00
přestávka denně od 12:30 do 13:30
Kontaktní osoba:
Lamichová Veronika tel.: +420 495 537 493 lamichova@komora-khk.cz

Certifikát o původu zboží je základním předpokladem pro přiznání jakéhokoli celního zvýhodnění. Tyto doklady jsou určeny podnikatelům v České republice, kteří potřebují prokázat skutečnosti potřebné pro mezinárodní obchod, získat celní zvýhodnění, preference apod. Vystavení tohoto osvědčení vyplývá z dovozních předpisů cílové země nebo z podmínek kontraktu uzavřeného s příjemcem zboží.

Potvrzujeme i doklady obchodní povahy, vystavené na území České republiky (např.obchodní faktury nebo firemní prohlášení).

Bližší informace:
http://www.komora.cz/sluzby/overovani-a-certifikace/certifikaty-o-puvodu-zbozi.aspx

PREZENTACE STŘEDNÍCH ŠKOL A ZAMĚSTNAVATELŮ 2018