webinář – Novinky pro rok 2021 & dopady současných opatření v pracovněprávní praxi

Načítám Akce

« All Akce

  • akce již proběhla.

webinář – Novinky pro rok 2021 & dopady současných opatření v pracovněprávní praxi

24. února / 9:00 - 12:00

650,Kč

Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje jednatelství Trutnov ve spolupráci s JUDr. Davidem Borovcem, odborníkem na pracovní právo z advokátní kanceláře BOROVEC LEGAL si Vás dovolují pozvat na odborný WEBINÁŘ na aktuální téma:  Novinky pro rok 2021 & dopady současných opatření v pracovně právní praxi.

Kdy: 24. 2. 2021, 9:00 – 12:00 hodin

Cena: 650,- Kč (+ DPH) pro člena KHK a 900,- Kč (+ DPH) pro nečlena KHK

Po provedení platby Vám bude zaslán odkaz k webináři s přihlašujícími údaji.

Program semináře naleznete v pozvánce.

Přihláška na akci

Příjmení a jméno(vyžadováno)

Firma (vyžadováno)

IČ (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Váš telefon

Členství
člennečlen

Vaše zpráva

Opište obrázek
captcha 

Podrobnosti

Datum:
24. února
Čas:
9:00 - 12:00
Cena:
650,Kč
Rubrika Akce:

Mýto CZ

Kontaktní místo: Škroupova 957,  500 02 Hradec Králové 2,  II.p.
Pracovní doba:
Po - Pá od 07:30 do 16:00
přestávka denně od 12:00 do 12:30
Kontakt:
tel.: +420 495 530 569
tel.: +420 495 530 568
email
myto@komora-khk.cz


Krajská hospodářská komora Královéhradeckého kraje poskytuje služby v systému Mýta,
tj. v Systému výkonového zpoplatnění pozemních komunikací v České republice, a to zejména:
  • uzavírání dohod s následným placením včetně vydávání OBU jednotek
  • evidence vozidel pro režim placení předem
  • výdej OBU jednotek, jejich personalizace a předplácení mýtného
  • vracení OBU jednotek se současným zabezpečením vrácení záloh a neprojetého mýtného
  • umožnění dodatečného zaplacení mýtného v případě poruchy  systému nebo OBU jednotky
  • zabezpečení výpisu mýtných transakcí
  • příjem hlášení o ztrátě a odcizení OBU jednotek
  • výdej informačních materiálů
  • poskytování poradenství a informací o systému
  • příjem stížností, přání a podnětů uživatelů systému
Podrobné informace a materiály ke stažení o systému Mýta naleznete na www.mytocz.cz.

Certifikáty o původu zboží

Pracovní doba:
Po – Pá od 07:30 do 15:00
přestávka denně od 12:30 do 13:30
Kontaktní osoba:
Lamichová Veronika tel.: +420 495 537 493 lamichova@komora-khk.cz

Certifikát o původu zboží je základním předpokladem pro přiznání jakéhokoli celního zvýhodnění. Tyto doklady jsou určeny podnikatelům v České republice, kteří potřebují prokázat skutečnosti potřebné pro mezinárodní obchod, získat celní zvýhodnění, preference apod. Vystavení tohoto osvědčení vyplývá z dovozních předpisů cílové země nebo z podmínek kontraktu uzavřeného s příjemcem zboží.

Potvrzujeme i doklady obchodní povahy, vystavené na území České republiky (např.obchodní faktury nebo firemní prohlášení).

Bližší informace:
http://www.komora.cz/sluzby/overovani-a-certifikace/certifikaty-o-puvodu-zbozi.aspx

PREZENTACE STŘEDNÍCH ŠKOL A ZAMĚSTNAVATELŮ 2018